//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


saya rindu awak :'(

awak ! hurrrmm dah xsayang saya ek :( xpe r . xleh nak pakse an klau dah xsuke , tp tlong jgn wat saya bhrap mcm nie . saya penat :'( oke saya tawu saya salah , tapi saya ngaku an . sejak akhirII nie saya sllu mmpi awak , rindu .

dan sejak akhirII nie juga saya sllu nangis sebab awak :''( awak sllu ttdo setiap kali saya text dengan awak , tapi saya saba , mybe awak penat :'S .oke saya paham

esok xtawu la mcm mne an ? jadi ke x kita meet . kawan saya sume dah excited nak g TS sok , tp kenape saya xrse sume 2 . awak pon mcm senyap , mcm xnak jumpa saya je sok . kalau awak xleh/xnak jumpa saya tlong bgtawu saya .

xpayah la saya tjengukII tgk fon 2 -.- tapi saya saba , pk awak mungkin tgh study .

awak ~ klau awak dah xnak syg saya , lupa an je la anganII kita oke .

and tolong lepas an saya klau awak dah xleh nak sayng saya atau awak dah xtahan ngan perangai saya , please .



#missyousomuch :/