//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


ayok aku mimpi kau haha

hey ! nampak tiltle dekat atas 2 haha sengal je la mimpi malam tadi . aku xtahu kenapa aku mimpi dia . nak kata aku rindu memang semua orang aku rindu , sebelum ni aku rindu pon xde pula mimpi . tibatiba malam tadi boleh wujud dia dalam mimpi aku haha siapa ? budak The Store :)

act aku mimpi dia datang lepak kampung aku , lepas 2 nampak dia nak parking motor bawah rumah haha macam mana la kau boleh sampai kampung aku . ala , standart la 2 kan . nama pon mimpi :)

kita orang panggil dia kurakura :D kesian nama 2 . kenapa kita orang panggil dia kurakura ? ade la kisah yang benggong sikit hehe dia paling bengang kalau aku panggil dia kurakura . tapi rilex la kawan , guraugurau je . then finally dia dah boleh terima hakikat KOWT kita orang panggil dia kurakura

lepas 2 teringat pula yang aku ade komenkomen dengan dia dekat status


see ? haha



oke seronok dapat bebual dengan kau :D memang ngilu dengar pasal jahitan terbuka errr boleh pula dia kata best ! kbai