//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


marching competition ^^

hey ! congratulations pada uniform yang diumumkan sebagai juara expecially uniform PPIM :) alhamdulillah tahun nie diumukan sebagai juara lagi ! seronok sangat tadi , walaupun aku tukang tengok tapi aku terasa bahang ouh

congratulations yang lain juga hehe seronok tadi tengok uniformII berkawad tadi hoho act aku rindu sebenarnya nak kawad lalala ~

kesian tengok uniform PPIM , ade yang xmakan lagi nervous punya pasal :D biasalah 2 sayangsayang semua . sys ( ceh sys la pula ) pon macam 2 juga . mana xnervous , panggil hakim luar ouh . kalau hancus memang malulah kan tapi kita dah buat terbaikkan :)

hari nie hujan renyairenyai so xseronok sangat la macam tahun lepas , tahun lepas even tengahtengah panas buat tapi terasa seronok la . so , pemeriksaan pakaian buat dekat kantin je . ade yang sampai kena sawan . cuak ouh , macammacam hal . aku pon asyik duk ulangalik ambil barang sana sini , tolong cikgu . ala , xpela . dari dudukduduk better tolong cikgu kan :) ngee

lepas 2 ade cikgu minta tolong rekodkan video kawad kaki jyeah benda yang aku nantinantikan haha lenguh tangan aku duk mengrekod video huhu tahun nie kadet ***** agak hancur . tak tahu la kenapa , mungkin komander dia perempuan kowt dan aku tengok ahliahli dia ramai perempuan je .

yang paling xboleh tahan pengangkap la , adoyai . dia orang nie mainmain la , dah la hakim luar datang :? hurmm nak buat macam mana kan , macam 2 jela .

oke waktu yang dinantinantikan , pengumuman untuk tempat ketiga , naib juara , juara . PPIM tergolong dalam kategori badan bukan NGO 


aku dah mula dupdapdupdap . alhamdulillah PPIM diumumkan sebagai juara dalam kategori badan bukan NGO :3

 bismillah (:

 love much korang :* muahh flying kiss


krs lelaki

oke nie je yang sempat aku ambil (: harap maklum