//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


rindu wok HAHA

hey ! tadi keluar dengan mek anis lepak dekat Plaza Alam Sentral . mana lagi , 2 la port kita orang sekarang HAHA xde la , motif kita orang nak lawat budak THE STORE . rindu wookk . baru berapa minggu tinggalkan dia orang dah rindu tahap cipan ouh HEHE

kita orang nie kalau nak jumpa dia orang suka buat suprise ^^ ngee aini dah membebel dekat kita orang sebab nak datang tak bagi tahu dia :) ala , rilex la . kata suprise mana boleh bagi tahu peace ♥ tapi aku sedih la , THE STORE macam sunyi giler sekarang . dah lain sangat rasa :O sebab aku tak ada kowt hehe *perasanje :P

tapi yang paling sedih , tak jumpa pon sys nora , takut + segan . promoter masa aku kerja situ . sys sorry tak pernah tegur sys after saya berhenti kerja . memang niat nak tegur sys tapi segan nak tegur :'( maaf sys , tak terniat pon nak buat macam 2

lepas jumpa aini and umey . g jumpa dayah , si budak sewel haha gilagila ouh otak dia . seronok ouh berkawan dengan dia . mulamula aku ingat dia nie kerek nak mampos -.- after kenal , YA ALLAH ! aku salah nilai :O sorry dayah hehe wat lex wat peace ek :)

then jumpa sys ass pula , atoto ~ nak kahwin dah dia rupanya . dia jemput aku datang majlis kahwin dia bulan 11 nie dekat muar , johor :) johor ? Insya Allah saya akan usahakan ye sys :3 teringin gak nak tengok sys bersanding . tadi dia tunjuk gambar dia masa tunang >.< mak aii sys comel la , macam budak kecik haha 2 la , badan 2 kecik sangat btw congratulations sys :)

tadikan tadikan hehe nak kecoh sat :) tadikan ada budak 2 tomel sangat >< kalau aku ada anak secomel 2 , memang tak nak lepas la . xmau gigit , kesian anak aku nanti hehe aku pantang nampak budak kecik , memang tangan aku gatal nak cubit + dukung :) mulut aku pula gatal nak cium + gigit aumaum HAHA

#comelkan !

terlebih over haha 
yes ! aku tahu budak 2 comel tapi aku xcomel HAHA who care :) merepek jab . geramnya budak nie ! budak nie dengan semua orang dia nak , senang je . tak nangis hoho ade tak ciriciri keibuan ? ade ? alhamdulillah hehe perasan jab :P

lepas 2 lepak dengan dia orang dekat foodcourt . kecoh siot kalau ade farah dengan acap haha ade je lawak dia orang nie , friendly gila :) baru rape bulan kenal , aku rasa selesa gila kawan dengan dia orang . well ! kena la pandai bawa diri , and kena la pandai cari kawan baikbaik macam dia orang winkink :)

lepas dah habis makan 2 , dudukduduk jab . tibatiba ade nombor tak kenal duk hantar text dekat aku . aku buat tak tahu je , malas nak layan . aku nombor tak kenal memang tak layan langsung if dia call pon . tibatiba nombor tadi call aku -.- berapa kali ntah call , yang si aini suruh aku angkat . oke la aku angkat . bila aku angkat dia letak grrr

yang pelik sys ass dah tersenyumsenyum macam kerang busuk . oke aku buat dek je . nombor tadi hantar text lagi dekat aku .

nombor tidak dikenali : sy de lgu tok awk . si bj hjau , y sdg bsembg haha

aku dah terstop . aku tanya aini . aini dah tergelakgelak :O aku dah blur . baru aku teringat tadi aku ade bagi nombor aku dekat sys ass itu pon aini yang ingatkan . aku pandang belakang , aku dah buat muka marah . sys ass jahat saje nak kenakan aku :'O tapi aku sayang sys ass HAHA sebab dia lawak lalala

btw hari nie birthday member aku THE STOE , aidil :) happy birthday aidil plus happy birthday sarah HAHA tadi belanje la si aidil nie ice cream mcd . ice cream je mampu belanja dia , asalkan belanja haha 


gambar nie kita orang ambil sebelum rehat hehe kenangan wei ! love you la kawan muaahhh :')