//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


sekolah sekolah :)

hoho aku rindu suasana sekolah . rindu waktu koko , rindu memekak dalam kelas , rindu nak gosipgosip , rindu nak mengusik mommy ( makcik kantin ) , rindu cikgucikgu , rindu kawangkawang haha act rindu semuanya la :)

ayoo ! tadi pergi sekolah woo , serious rindu . banyak gila rasa perubahan . tapi yang penting kenapa kita orang keluar baru berlaku perubahan 2 :( sobsob tak aci . oke aci dekat kedai india haha

tadi saja je singgah sekolah , nak jumpa cikgu kaunseling :) nak tanya pendapat kos yang sesuai dengan result kita orang hehe syok juga lepak bilik kaunseling nie ngee al maklum la , kita orang nie jarang lepak dekat bilik kaunseling , aku nie pula jenis malas nak berjalan . suka duduk dalam kelas je hehe pemalas tak aku huhu oke la 2 , budak baik tak suka merayau haha perasan jab -.-

aku tengok gambar dekat bawah macam tengah bertungkus lumus nak SPM pula hehe :P bersepahkan meja ? ouh dah biasa haha



hehe alangalang 2 dah lepak dekat bilik 2 , photoshot sat :D ambil kesempatan cikgu tak de hoho

then pergi singgah kantin jab , lapar ouh . dah habis melantak saje lalu depan surau nak usya budak form 1 . alahai comelcomelnya :) ade budak form 1 depan aku , mak aii baik gila pakai uniform , kecik pula 2 *dalamhatijela :) alihalih budak 2 pandang aku , Ya Allah ! adik aku tergolong juga rupanya HAHA gila gelak sakan aku tapi dalam hati jela HAHA

lepas 2 , jumpa cikgu zakiah dekat pintu masuk sekolah :) hehe terhajat juga nak jumpa cikgu . rindu sama cikgu la :3 ngee thanks cikgu ajar saya dan nasihat yang cikgu berikan pada kami

kalau jumpa manamana cikgu mesti akan tanya pasal result kita right ? cikgu zakiah tanya result kita orang dan turn aku pula disoal jawab tapi tanya pasal math je la :) alhamdulillah , cikgu pon xsangka aku boleh dapat result math macam 2 :') saya lagi tak sangka hehe *oke bukan nak bangga tapi aku bersyukur dengan result aku walaupun xseberapa rakan aku yang lain .

alhamdulillah berkat cikgu juga :) thanks cikgu muahh :* kbai