//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


tomyam + ikan goreng + kicap

hey ! hehe hari nie menu aku tomyam + ikan goreng + kicap :) sedap wei . berapa kali entah aku tambah sedap sangat haha kalau tiap kali menu sama pon aku xkisah . aku jenis xjemu dan tak cerewet dalam makanan . senangkan nak jaga aku haha


perut aku nie jenis susah nak kenyang , asyik nak menyungah je mulut nie :O tapi tengok hari juga la , one day 2 kadangkandang makan sekali dah kenyang :P yes ! aku memang kuat makan sebab 2 aku gemuk haha tapi sekarang aku cuba untuk kurangkan pemakan aku secara berlebihan dan berhenti makan sebelum kenyang :)


Allah berfirman bermaksud: “Makanlah dan minumlah serta jangan berlebih-lebihan.” (Surah al-Araf, ayat 31) 
 Sabda Rasulullah bermaksud: “Tidak ada bekas lebih keji yang diisikan oleh anak Adam daripada perut. Cukuplah bagi anak Adam dengan beberapa suapan yang membetulkan tulang belakangnya dan sekiranya dia terpaksa juga, maka satu pertiga untuk makanannya, satu pertiga untuk minumannya dan satu pertiga untuk nafasnya.” (Hadis riwayat Tirmizi, Ahmad, Ibnu Majah dan Nasai) 
ada faham ? :)