//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


result ?! grrrr

hey ! hukhuk ! esok results dah keluar la , Ya Allah cepatnya masa :O ingatkan 22/3 , alihalih tengok berita hari tu kate 21/3 pfffttt asal makin awal pula nie :'o kalau lambat xpe la juga . esok off hp huhu

aku xtahu la macam mana results SPM aku nie , harap apa yang aku target tercapai amin :')

Ya Allah , kau permudahkan lah segala urusan ku pada esok hari . kau lapangkan lah dada aku dan berikan lah aku serta calon spm 2011 keputusan yang cemerlang pada 21/3 ini Ya Allah . berikan lah aku keputusan cemerlang supaya aku dapat menggembirankan hati kedua ibu bapaku Ya Allah :') dan berikan lah aku lulus dengan cemerlang dalam semua subjek aku ambil . Ya Allah , kau dengarkan lah doa hamba mu ini . biarlah mereka menitiskan air mata kegemberaan atas keputusan spm aku pada esok hari  Amin Amin Ya Rabbil Alamin   
Amin :') aku harap aku dapat menggembirakan hati kedua ibu bapa aku serta guruguru :) mama papa doakan kakak dapat keputusan yang cemerlang ye Insya Allah kakak akan bagi yang terbaik untuk mama papa :*

untuk kelas acc access , gud luck esok aw . Insya Allah kita akan buktikan pada juniorjunior yang lain kelas kita terbaik jyeah hehe amin

 
loveyoumore :*
kalau dah berjaya jangan lupa lah contactII oke , chaiyok untuk esok !

good luck and all the best oke :')*