//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


baby boo :)*

hey selamat err tengah hari haha  bosannya wei :/ timeline twitter kurang berjalan -.- pfftt memang bosan sangat . wahai aisyah , kalau bosan pergilah kemas baju untuk khamis nie . kang kelam kabut kau err uwargh sumpah malas nak pikir baju apa nak kena bawa nie . kang senang kalau beli je baju dekat sana haha amboi , macam poket penuh je :P

ermm apa aku nak buat nie please please aku sangat bosan nie :'/ eh lari topik pula aku nie -.- suka betul lari topikkan ish

nampak title dekat atas ? :) baby boo haha saja tadi usha pakcik google hikhik tibatiba teringin pula nak tengok gambar baby wuwuwu nampak sangat aku gatalkan eh peduli apa aku *oke ayat kejam hehe wat lex wat peace ye sayang semua :* bila aku nak ada anak sendiri nie Ya Allah haish asal aku gatal sangat nie -.- belajar pon belum kerja lagilah . sabar aisyah . kau dah kenapa ? errr

okeoke nak tengok babybaby yang awesome tak ? aww haha sumpah comel . nak je aku picitpicit pipi dia grrr aisyah sabar aisyah -.-

 ala wei . comelnya awak sayang :') 

 jangan pandang saya macam 2 , malu saya haha -.-

 pipi kau -.- kang aku gigit kang 

 eh nak main soroksorok ek hehe cak :D

wei budak . asal kau comel sangat :') nak cium boleh ? bolehlah haha :*

pakcik google haha

comel tak comel tak ? :) macam kau oranglah comel :* nak baby 2 minta dengan pakcik google haha tapi pakcik google 2 bagi gambar jela haha urmm serious aku rasa nak menangis taip pasal babybaby nie semua sebab semua baby nie comel sangat walaupun gambar tapi mampu buat aku terharu dan tersenyum :')

tapi aku pelik zaman sekarang . kenapa mesti nak buang bayi 2 semua . wei perempuan ! pandai buat pandai tanggunglah . baby 2 tak bersalah langsung kau tahu tak . dia dilahirkan suci bersih tanpa ada dosa sedikit pon . baby 2 pon nak hidup macam kau juga ! nak kasih sayang segala bagai -_______- please wahai kaum hawa dan adam . jauh benda terkutuk 2 :'(

jangan jadikan bayi sebagai mangsa binatang . tolonglah ! lain kali jangan nak gatalgatal buat benda terkutuk 2 kalau tak bersedia lagi pfffttt aku jumpa , aku tendang je kau wei ! Allah aii , cool aisyah -.- kalau tak nak bayi 2 pon letak jelah depan masjid ke depan rumah orang ke . tak payahlah sampai nak buangbuang . orang lain yang dah berrumah tangga punyalah payah nak ada zuriat . kau senangsenang nak buang rezeki yang Allah dah bagi . tahu pula malukan . masa buat tak pula malu ke apa ke ?!

binatang pon boleh sayang anak dia lebih dari manusia . binatang mana ada akal macam manusia , binatang cuma ada otak je . tapi kau ? -.- errr takkan tak de langsung sayang kau dekat anak kau . 9 bulan 10 hari kau mengandungkan anak kau , takkan tak ada langsung rasa bersalah kau ?!

oke aisyah . tenangtenang . jangan emo sangat oke . Ya Allah ! lindungilah kami semua dari melakukan bendabenda terkutuk Ya Allah :'( amin urmm kbai