//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


childhood

hey ! tibatiba teringat zaman comel pula hehe perasan jab -.- peace *senyumnampakgigisambilbuatpeace hehe duludulu sangatlah comel aku hewhew macam yang lain jugakan , masa kecilkecil comel sangat dushdush geram siot tengok budak comel ^^ oke merepek jab

btw aku rindu nak jadi kecil balik tak membesar pon tak pe . perkara sampai sekarang papa aku suka sakat aku , dia suka panggil aku ''budak botak'' ! -.- errr memang selalu aku akan bertekak dengan papa bende nie jela *guraugurau haha tapi lawak juga :) ngee

papa : budak botak !
aqis : -.- mana ade botak ! ade rambut nie , lagi panjang dari papa
papa : mana ade , botak 2 .
aqis : grrr mana ade botak !
papa : ye ! tak caye tanye mama ?
aqis : eleh , kalau kakak botak pon kakak ikut papa *hehe
papa : haa ! mengaku

#pfffftttt kena dah dengan papa aku -.- tak tahu kenapa sampai sekarang papa mama suka panggil aku ''budak botak'' mybe nampak comel kowt hehe :* act nak kata botak ade la juga sikitsikit rambut .

rambut aku masa umur 2 3 tahun memang tak lebat macam budak lain , tapi ade juga rambut ermm dah ditakdirkan papa aku suka sakat aku macam 2 . nak manja dengan aku lettew hehe nak tengok ? dushdush hehe

kena paksa makkk 

 senggeh nampak gigi tu adalah saya ^^

 wuu ! dah pandai gatai noo haha act 2 aku dan abang aku oke 

 kerja aku memang suka memujuk orang kowt -.-

haiyaaa ! comel tak ? sumpah geram haha

 telinga saya comel hehe oke "budak botak" -.-

betapa comelnya aku masa zaman nakal hoho kenapa aku suka perasan bila tengok gambar nie haha kbai