//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


6 months

 

hey ! jyeah sekarang saya agak rajin update blog hehe moments penting :) mana tahu jika umur saya panjang , saya dah tua boleh baca balik apa yang saya update masa zaman mudamuda hehe dan cucucucu saya boleh baca bhaha *gila

alhamdulillah hari nie genap 6 bulan relationship saya dengan hubby saya , muhd nur ariff  :)* harap relationship kita lebih baik dari sebelum nie . thanks awak sebab faham dan tahan dengan perangai saya selama nie . dan saya harap kita kuat menempuhi semua halangan dengan tabah dan kuat


maaf kalau saya suka buat perangai dengan awak sejak akhirakhir nie , tapi ada sebab saya buat macam 2 . dan saya nak minta maaf sebab terpaksa batalkan second date kita 7/4 , ye memang salah saya sebab baru nak confirmkan disaatsaat akhir :(

awak ~ satu je saya nak cakap . saya sayang awak . awak tahan dengan ego saya . Ya Allah , kau buangkanlah sifat ego dalam diri ku ini :( ego ! pergilah jauhjauh and think positive

note : thanks sayang , harap relationship kita hingga ke jinjang pelamin hehe :* love you sayang xoxo muahh