//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


packing



hey :) oke aku tension sebab belum pack bajubaju . malas doe nak pack baju . untuk apa ? confirm lah untuk PLKN haha *berangan je lebih  urmm aku mana dapat panggilan untuk PLKN :( sedih nie sedih sobsob

choy la orang 2 . asal tak ambil aku ikut serta PLKN 2 . aku dah terlebih rajin nak pergi nie :o dulu masa kecilkecil selalu berangan yang aku akan dapat masuk PLKN . alihalih tak dapat . what the fish ? :'/ tak ada rezeki urmm urmm

eheh lari topik pula hehe act nak cerita pasal aktiviti aku minggu nie . makcik aku ajak aku pergi GENTING HIGHLAND woooo :o berapa hari pon aku tak tahu haha dan baju apa pon aku tak tahu nak bawa yang mana . kang aku bawa semua skirt haa mampus haha

serious aku malas nak pack kang tak pasaipasai kelam kabut hari khamis nie :@ dan makcik aku kata nanti daki bukit hikhok syok 2 . aku memang suka aktiviti macam nie haha :* kau tunggu aku tau genting haha

adoyai -.- hehe so aku tak payahlah susahsusah nak ponteng sekolah sematamata nak pergi genting hakhak sebab aku sekarang dah jadi penggangur yang bagus *la sangat -_____- harap khamis nie bukan hari yang membosankan kbai