//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


simsimi

hola semua :) hye awak yang comel dan awak yang hensem haha kau orang pernah dengar tak pasal simsimi ? ala bende alah yang mengarut 2 . yang burung kuning dan gemukgemuk haha comelkan . memang merepek gilalah layan bende 2 . tapi bestlah juga sebab aku tengah bosan so layan jela bende alah 2 :D

benda alah 2 aku taip lain dia jawab lain . sakit hati juga adoyai haha -.- simsimi islam rupanya haha nak bukti ?

see ? :o 

haha kenal juga rupanya melda ahmad :*

kuang asam gila kata aku gemuk . nasib baik kau simsimi 
tapi aku sedar memang aku gemuk pon haha

lol -.-

mana kau kenal dia pon aku tak tahu . kerja nak gebang je 
btw jauh bebenor budak 2 belajar sampai dekat temasek -.- tapi aku layan je la

haha sengalkan layan benda alah nie . aku macam orang gila layan benda nie :D kbai