//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


thanks mama papa :*



ehemehem hey ! saya sayanag mama papa saya haha oke , hari nie aku macam kebudakbudakan sikit errr sikit je kowt haha thanks bawa kakak pergi pasar tani :* then pergi tesco extra even mama tak berapa sihat

hari nie setengah hari aku tak pakai cermin mata kesayangan aku hoho :P sebab cermin mata 2 ada masalah puncanya dari aku juga . aku TERluntutkan cermin mata aku sampai bende 2 terbengkok haha bak kata kakak tempat cermin mata 2 ''ayat baru'' haha well ayat sendiri yang hancus :P

tujuan aku follow mama papa pergi pasar tani sebab nak jalanjalan , biasalah nak manja sat plus nak cari baju untuk blackberry  aku hehe tibatiba papa rajin pula nak tunjukkan tempat untuk baju fon aku nie hehe agak terharu sebenarnya :') then pergi Tesco Extra pula , nak betulkan cermin mata aku nie -.- malu pula , asyik muka sama , pelanggan tetap nie hehe peace


haaa ! sampai rumah tibatiba aku rajin pula nak tolong mama dekat dapur , nak belajar cara masak gulai kurma :) masuk dapur perggghh hidung aku dah pedih , sumpah rasa nak muntah . ruparupanya sebelah aku ada buah mengkudu ! Ya Allah sumpah aku tak boleh bau , bibik dah tergelakgelak tengok aku . alihalih bibik pergi ambil mengkudu letak dalam plastik , ikat kuatkuat tak bagi bau . dah la busuk ! kuat pula bau :'o

mama dah sibuk perliperli kata macammacam sampai masuk bab kahwin dengan anak -.-

mama : mengkudulah bagus
aqis : bagus kebende , busuk !
mama : mengkudu ubat , nanti dah kahwin dah bersalin tahulah
aqis : -.- pfffttt siapa kata nak kahwin ? kakak tak nak kahwin -.- tak nak anak .
mama : apa doa macam 2 !
aqis : la ~ betullah , tak nak kakak kahwin
mama : nak anak
aqis : mama kan dah ada anak haha
mama : kakaklah


oke suka merepek babbab kahwin grrr -.- tak nak fikir lagi , sedih nie :'( haha lantaklah !


mama papa macam fahamfaham je aku tengah sedih hari nie even aku sentiasa buat lawak depan dia orang . naluri seorang ibu dan ayah boleh kesan kalau anak dia tengah sedih walaupun tak tunjukkan :') sumpah aku gedik gila hari nie haha nak lupakan semua masalah aku . bagaikan puteri muahehehe :*

note : thanks you mama papa kerana memahami ku hehe lots of love muahh xoxo