//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


andai kata

ehem ~ andai kata kita bermadu dan andai juga saya diceraikan . saya redha . pernah dengar tak ayat nie ? dalam cerita CINTA BUAT EMELDA :) ermm boleh tak aku nak tukar ayat 2 ? hehe urmm ~  




'andai kata kita berpisah dan andai juga kita tak ada jodoh . saya redha'  :'s

muhd nur ariff bin zubaidi ~ andai kata kita tak ada jodoh . saya redha . saya redha semunya . mungkin kita lebih sesuai jadi kawan macam sekarang saya anggap EX saya yang dulu as kawan . mungkin itu lebih baik :) *fake smile* dan saya tahu ( mungkin ) awak dah bosan gilagila dengan perangai saya . 

muhd nur ariff ~ andai kata kita berpisah dan andai kata awak dah jumpa pasangan yang sesuai dengan diri awak . jaga dia sebaik mungkin . jangan sakiti hati dia . hati perempuan sangat lembut ariff :) mungkin awak nampak luaran dia tersenyum tapi dalam hati ? mereka tidak akan sekalikali tunjuk kesedihan dia dihadapan orang terutama dihadapan orang yang dia sayangi . percayalah ! kerana saya juga perempuan .

muhd nur ariff ~ andai kata saya sudah tidak disisi awak . saya harap awak jaga diri awak sebaik mungkin :) ingat pesanan saya . maaf kalau pesanan saya mungkin membuat awak rimas tapi saya tak nak awak sakit , itu saje . saya tahu saya tak ada hak dalam hidup awak , saya tahu . sebab saya bukan siapasiapa . saya bukan ibu awak , saya bukan kakak awak , dan saya bukan family awak . tapi saya hanya ingin jadi yang terbaik

muhd nur ariff ~ andai kata saya mengalami kemalangan sehingga saya hilang ingatan . alangkah indahnya :') kerana saya tak nak ingat semua nie dan kisah silam saya . saya harap saya dapat lupa semua orang kecuali family saya dan kawankawan saya . saya tak nak ingat awak , saya tak nak ingat siapa ex saya dan saya tak nak ingat siapa ex awak . semua benda itu hanya melukakan hati saya :'(

muhd nur ariff ~ andai kata saya sudah tiada dalam hati awak atau mungkin tiada diatas muka bumi Allah . saya harap awak dapat maafkan saya :) setiap manusia tidak akan lari dari membuat kesilapan . saya juga manusia . alangkah indahnya benda yang saya katakan ini jadi kenyataan ( hilang ingatan / tiada lagi disisi siapasiapa ) kan seronok :') sebab mungkin ini je cara saya tak sakiti hati awak lagi dan orang disekeliling saya . bagi saya , saya hanya membawa malang , serious saya cakap :'( tak ada pon benda yang istimewa dalam diri saya :'(

muhd nur ariff ~ Demi Allah  saya masih sayangkan awak ! saya sanggup telan apa yang awak cakap dekat saya . saya terima walaupun ia menyakitkan hati saya :'( saya terima bila awak cakap ' kalau dah tak sayang cakap ' saya terima awak apa yang awak cakap , ikutlah awak nak fikir apa pon . tapi hanya Allah je yang tahu saya masih sayangkan awak :')* saya sebenar dah letih dengar pasal ex awak duk kutuk awak macammacam . sebab 2 sekarang kalau boleh saya nak jauhkan diri dari awak . saya tak tahu nak percaya mana satu . dulu saya percaya awak hampir 100% tapi awak dah rosakkan kepercayaan saya . saya jadi ragu dan kurang percaya dengan awak sejak kes awak dengan ex awak terkantoi . terkantoi yang awak couple dengan ex awak sejak bulan 2 dua ribu sepuluh  :'( sejak itulah saya jadi down gilagila .

muhd nur ariff ~ saya tahu benda itu dah lepas , tapi saya tak boleh nak lupakan semua itu . satu lagi sebab saya dah kurang percaya awak sebab saya tak nak kena tipu lagi . saya perlu berhatihati supaya saya tak diperbodohkan lagi . saya tak nak ! :( tolong bagi saya masa untuk lebih percaya awak macam dulu . mungkin mengambil masa berbulanbulan atau bertahuntahun ( andai kita masih bersama )

muhd nur ariff ~ andai kata kita dah tak bersama . saya harap awak redha . mungkin ini terbaik untuk kita :') saya harap awak jumpa orang yang lebih faham awak . tapi jangan sekalikali awak siasiakan hidup dia

muhd nur ariff ~ andai kata awak baca entry saya yang ini saya harap awak akan text saya ' I . T . A . L . Y  ' . jika tak , bermakna awak tak baca entry saya selama ini dan tak ambil kisah pasal saya :)


salam sayang 
aqis 
xoxo