//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


domo

dear domo ,

haha walawei ade juga ke utusan untuk domo hehe tak de la . oke nie kisah sebenar disebalik DOMO lol ~ malam tadi tidur lewat sikit . sikit je hehe kes bergayut dengan laki aku r nie :* aduh bergayut separuh jalan je , tibatiba kredit dah -_______- satu jam je huh tak puas wei then paling best r gayut dengan dia malam tadi :')

first time dengar dia gelak sampai tak ingat dunia malam tadi hehe nak je aku cepuk kepala dia . babeng gelakkan aku memang no satu ouh . lepas 2 ayat nak skema je , geli geliman oii . 2 yang dia gelak tak ingat dunia 2 -.- eh rasa bahagia gila malam tadi . dalam guraugurau ade juga la tersentap 2 . sampai menitis air mata nie :'/ sensitip tsk tsk 

kalau bergayut dengan dia , ade je ayat tak senonoh dia 2 . kang nie makan dia kang haha aku kalau bergayut dengan dia , mulalah ayat merepek keluar dari mulut aku nie . lepas 2 kena marah dengan dia sebab cakap merepekrepek haha kan dah kena -.- memang jenis aku kowt suka cakap benda pelikpelik hehe kalaulah ade free call , memang setiap hari aku gayut dengan dia .

ayat yang buat aku geli gila -.-

he : nanti cakap dengan mama . ' mama ~ aqis nak cakap sikit . sebenarnya aqis dah berpunya ' :DD 


ayat skema dia sampai naik bulu roma aku . pergh ! gaya dia cakap , geli siot ! lepas 2 dia gelak puaspuas la dekat aku -.- berapa kali ntah dia ulang ayat 2 . kalau ayat 2 nak keluar dari mulut dia , mulalah aku jauhkan fon dari telinga haha geli wei :P

ouh pasal domo hehe jauh melayang pula kan . first date aku ade bagi dia bantal peluk domo . dia satu aku satu haaa ! bagi lepas rindu hikhik :p lepas gayut dengan dia malam tadi tibatiba mimpi domo haha dalam mimpi 2 kononnya aku nak lari rumah dengan mama . dah masuk kereta 2 tibatiba aku teringat domo . cepatcepat aku masuk rumah ambil domo haha domo dah macam nyawa aku . sengalkan ? -.- lari rumah dengan mama pula 2 . apa pelik sangat la mimpi aku nie urghh

lovely domo ,

awak jangan pergi jauhjauh dari saya tau . awak 2 dah macam A saya :') sorry lah kalau sebelum nie saya pernah TERbaling awak , tapi atas katil pon balingkan hehe saya baling pon sebab tengah geram plus sedih masa 2 . macam saya cakap tadi . awak 2 dah macam A saya . so , awak lah akan jadi mangsa kalau saya tengah geram plus sedih dengan A .



 saya baling awak macam saya baling A haha lol ~ guraugurau ngee :3

*pedulikan muka aku yang -_____- 

salam cinta , 
   aqis 
xoxo nur ariff zubaidi