//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


great ! :) thanks for everything

dear A ,

thanks for everything sayang :) nampak dah dekat situ yang awak tak peduli pasal saya ! sebab ? dah seminggu saya tunggu text dari awak . ayat ' I . T . A . L . Y '  tu . dan bermakna awak tak baca entry saya sebelum nie . tapi saya sabar dan malas nak cari masalah dengan awak sebab awak tengah final exam . final exam awak lagi penting so saya jaga mood saya dan think positive :)

xpela , saya tak nak ganggu awak untuk sementara waktu dan saya akan tetap tunggu text awak ' I . T . A . L . Y ' . lepas final exam awak nak text saya text la . saya memang tempat hilangkan bosan awak pon kan kan kan :') haha saya 24 hours free , kalau sibuk pon saya akan cuba balas text awak .

serious awak tak macam dulu :'( tiada lagi wish selamat pagi , selamat malam dll :'( peluang kedua 2 ? :o adakah saya menyesal bagi peluang 2 ? Ya Allah awak ~ tolong jangan siasia kan peluang 2 . sebab mungkin peluang ke 3 tak akan ada lagi untuk awak . eh mungkin juga memang awak dah tak sayang saya dan tak perlu peluang ke 3 kowt haha :(

awak ~ awak tahu tak , tiap hari saya baca post lama awak dan saya :'( Ya Allah rindunya . sampai menangisnangis saya baca sebab saya rindu nak awak post macam 2 . tapi 2 mimpi jelakan . tak akan ada lagi macam 2 . jangan salahkan saya jika suatu hari nanti orang lain yang akan ganti tempat awak dalam hati saya .

yela ~ siapa saya kan . dulu beriaria awak nak saya terima awak balik . btw sebenarnya errmm * loading error .....  opss termasalah pula nak taip kisah sebenar pada tarikh teeett . xpela , lain kali jela story . demi menjaga perasaan awak , saya terima awak . eh macam la awak baca entry saya selama nie kan haha :P oke apa aku merepek nie pfffffftt -.- never mind :P awak ~ good luck final exam! moga impian awak tercapai :') haa haa act hari nie genap 7 months relationship kita kbai