//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


hari isnin ^^

heyhey :) hari nie sangat la seronok sebab hang dengan geng lama toingtoing >< hehe mulamula ingat nak lepak dekat taman rumah shira lepas 2 tak jadi . dorang nak hang dekat summit . then dapat text dari manirah nak tukar tempat , dekat sunway pula haiyaa tapi aku oke je :) asalkan dapat dengan hang dia orang . dah lama tak jumpa geng lama :') yela masingmasing dah terpisah " demi menggejar impian yang satu " haha macam mentor pula :P

sehari sebelum nak hang 2 shira whatsapp aku

" wei , nak tengok cerita apa nanti nie ? nak book nie "  

hoho gila semangat ! then dia whatsapp aku lagi 

" wei , nongkrong nak tak ? avengers pukul 2 r "

ouh damn ! kenapa pukul 2 ? kenapa kenapa ? *tumbuk dinding ermm tak pela . layan jela nongkrong . redha ~ cewahh haha sebelum bertolak 2 aku pergi rumah shira , tunggu dekat taman rumah dia :) almaklum la tumpang orang , takkan nak suruh g rumah kita lak . abang manirah drive :) pergh pergh abang dia drive boleh pengsan aku haha sebelum masuk kereta 2 , aku nampak ade lelaki dekat sebelah abang dia . ouh -_____- muka dia :O lebih kurang macam _____ . tadi matimati aku ingat kan dia , tapi bila tengok betulbetul bukan . gaya rambut dia , baju lebih kurang je . shira pon perasan , tapi nak balik 2 baru dia bagitahu aku . main whatsappII dengan dia dalam kereta haha ingatkan aku sorang je perasan 

mamam dulu c(:

sampai je sunway terus kita orang cari mcd . lapar tahap cipan . dah la tak breakfast lagi sebelum hang 2 . dapat je makanan huh Ya Allah nikmatnya haha rupanya dia orang pon tak breakfast lagi hehe sodap je rasa masa 2 . nikmat nikmat ~ ngee memang best la keluar hari persekolahan . tak ramai :) tadi cina je aku tengok 

dah habis makan terus blah . cari jajan nak bawa masuk dalam wayang hikhik itulah kerja baik aku kalau nak tengok wayang . nasib baik tadi aku bawa beg besar punya . so , beg aku la jadi mangsa nak seludup makan an haha 

dah puas cari jajan g beli tiket pula dalam pukul 1130 . beli tiket je terus masuk hehe tak payah nak tunggutunggu pergh empat orang je dalam cinema 2 . aku , manirah , shira and lelaki mana ntah . memang syok habis la kan , boleh la tahan cerita 2 . lawak je banyak :D memang puas la gelak tadi , siap bersila lagi 2 hehe

corntoz nie tak sedap :/

dah habis 2 , shira ajak tengok cerita avengers pula . tapi masalahnya abang manirah yang drive . so , kena balik cepat sebab ade hal lain . tapi shira sugg balik naik bas haa memang aku tahu la kan . kalau nak g sunway tahu la , kalau balik biasa naik teksi je . malas nak tunggu bas . aku apa lagi , bbm membermember aku yang  experts pasal bas mana nak naik haha lastlast tak jadi

dalam kereta 2 memang best r , asyik gelakgelak je . lantak la abang manirah dengan kawan abang dia ada ke xde haha sampai dekat traffic light tibatiba shira terniat hati nak singgah rumah ain . apa lagi , suruh abang mani berhenti dekat traffic light sekolah . turun dan berjalan . panas ouh hari nie , memang dahaga habis r aku dengan shira . paling sedih 2 , ain tak ada dekat rumah -.- damn ! dah la call tak angkatangkat urm urm hampa ~ baru terniat nak tengok pipi dia yang tembam haha :*

tak pe la , tak de rezeki kan :'/ lepas 2 lepak g 7 eleven , beli air . sedap gila dapat aircond hehe sejuk je ~ lepas 2 singgah la kejab kedai anty na . jumpa ciera and fatin :) aku rasa nie pertama kali aku hang sampai pukul 1300 lebih . sebelum nie kalau hang pukul 1700 baru balik hehe ape pon memang best la tadi . okela awakawak semua ~ chaow dulu . esok g lepak kfc pula . jumpa classmate aww aww rindunya :') nanti lain hari aku upload gambar oke sebab komputer nie ade prob sikit -.- kbye