//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


keliru :@ macam tak ada harapan :'(

salam semua ,

oke sejak result spm keluar aku rasa down gilagila sebab aku rasa macam tak ada harapan untuk sambung belajar :'( result aku tak cantik macam orang lain . tapi kawankawan sentiasa ada di sisisisi aku . bagi advice dan support aku :') thanks kau orang . aku hargai sangat !

then sejak result upu keluar , aku jadi down balik . aku tak dapat :'( dan sekarang aku tak tahu nak apply apa . makcik aku suruh mohon 2 la ini lah . unikop , kptm , upu , unisel segala bagai aku apply . aku nak sambung belajar juga ! :'( nak ambil kulinari ! aku keliru sebab aku tak tahu nak buat apa sekarang nie ermm btw aku dapat form 6 , tapi aku tak pergi . sebab tak berani nak ambil tskk tskk Ya Allah permudahkan segala urusan ku

sekarang selera aku pon dah tak menentu fikir pasal belajar dan pasal dia :( aku dah tak tahu nak cerita nie dekat siapa . finally ! blog tempat aku luahkan perasaan . ye aku mengaku sekarang . sekarang aku lebih suka diamkan diri dengan tak balas bbm orang , tweet pon dah tak itu pon kalau ada orang mention nama aku . kalau tak ade , tak ade la aku tweet dalam sehari 2

aku harap ade harapan untuk aku sambung belajar ke ipta :') ameen kalau tak ptpl la jawabnya . eh lupa unisel aku dapat course ' pendidikan awal kanakkanak ' . tak dapat yang rayuan 2 , unisel atau ptpl jela . bila di fikirfikir balik , pendidikan awal kanakanak oke what :') ish ayat aku suka merepek kan kan ? grrr *ketuk kepala . tapikan , kenapa batch 94 ramai tak dapat . sumpah ramai ! kelas aku 2/32 je yang dapat . nampak tak 2 . ermm mungkin rezeki masingmasingkan dan aku tak akan give up selagi rezeki ade didepan mata . cuma usah itu yang penting

awakawak dan awak ~ tolong doakan kejayaan saya . moga apa yang saya impikan tercapai . doa kau orang amat diperlukan :')*
                                                                                              

* take note