//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


kfc and reunion :*

hey err selamat malam hehe pagi tadi bangun dapat coklat tiramisu yumm yumm boleh ketagih ouh . oke hari nie keluar lagi haha semalam sunway dan hari nie dekat sikit , KFC hehe love you love you 5 bestarian's aka prinsip akaun eh EX 5 bestarian's la haha thanks for today you all :* hari nie saya serba hitam dan putih muahehe hari nie driver kami adalah mek haziqah :) memang syok la kan kalau ada driver nie , senang sikit hehe untunglah dah ade lesen :( jeles cheq hurm hurm

#driver kami comel hehe

pukul 1340 mek haziqah g jemput mek anis , aku , then mek nik dan mek mokmok haha huh nasib baik aku tak pakai sama baju macam mek nik -.- serupa gila baju 2 dengan aku . dah sampai kfc dudukduduk dulu , rilex . awal gila kan kita orang datang . motif cop tempat hehe

one happy family 

sementara tunggu yang lain datang , kita orang main game . ala ~ game " donkey " dengan " one happy family " 2 . dah macam budakbudak argghh peduli apa , kami kan budakbudak yang comel haha *perasan -.- sampai pukul 3 kowt kita orang main . lepas 2 baru order makanan . ala ~ aku dapat ayam yang aku tak suka . aku panggil ayam sekatsekat bhaha gila la , apa punya nama la aku bagi :D pelik je -.- redha dan telan je la .

dan aku tak habis pon makan -.- dah bagi aku ayam sekatsekat memang tak habis la kan lol ~ bila semua dah habis melantak , main game pula . game ci ku pang dengan cap kali cap kali cap cap cap hehe dah lama tak main game 2 . first main game cap kali cap kali cap cap cap dekat bilik APD , itupon kena paksa dengan cikgu bm kita orang . kalau sape tak main memang kena denda haha ala ~ cikgu bm kita orang buat macam 2 sebab stress tengok kita orang macam orang yang dah tak betul haha

dah puas main semua game . time to photosHOT ! hot la sangat kan *tangan dibahu mata keatas* posing habislah . hari nie kfc memang kita orang punya . suara kita orang la paling kecoh haha dah tak segan , macam rumah sendiri :D ouh lupa , kita orang ade record video . need to give a speech hoho cuak siot haha mek rah kata cara aku bercakap macam wartawan lol haha langsung tak aku tengok , 2 namanya cuak haha merepek je aku cakap :D

oke pukul 1600 lebih kowt kita orang blah dari kfc . nak singgah secret recipe , putra height . serbu mek ku dekat SR . dah lama tak jumpa mek sorang 2 hehe dan ~ kami jalanjalan dekat kawasan 2 kejab . posing lagi dekat situ . kita orang memang kaki posing haha oke aku perlu berehat sekarang btw thanks for today sayangsayang semua . will miss you all urm urm :'s selamat maju jaya dan jaga diri di negeri orang :) xoxo kbye muaahh ~ 

ye saya pendek dan dia tinggi ~ 

 btw thanks mek rah and ciera for this :) 

love you all :*