//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


summit

hey :) jalanjalan lagi hehe hari nie aku hang dengan ciera dan wan . teman dia orang date untuk kali terakhir sebab ciera dapat tawaran dekat UiTM perlis :) tahniah ciera haha pergh pagipagi lagi dah hujan . aku dengan wan apa lagi , merempit la dalam hujanhujan nak g bus stop opss lupa , wan 2 abang aku -___- lol

lepas 2 g tunggu dekat bus stop , naik teksi sudah . masa hujanhujan mana la nak cari bas haiyaa eh makin melambung macam bola pula naik mahal nya -.- nasib baik abang aku yang bayar haha so aku rilex buat muka je la :3 kita orang dalam pukul urmm ~ 11 pagi macam 2 la . oke sumpah summit teramat bohsan ! pukul 11 pon kedai belum buka ? WHAT THE FISH huh apa terghrok sangat haa 

lepas 2 g beli tiket :) first movie BATTLESHIP and second movie DARK SHADOWS . memang awesome la duadua . tak rasa rugi langsung tengok also beli *memang la tak rugi , sebab wan yang belanja lol haha tapi satu je aku tak puas , tempat dia kecik gila ! best lagi dekat sunway haha :* and lagi satu , suka akak jual tiket 2 . manis muehehe muka dia macam kawan aku punya adik , nama pon dah sama 2 haha 


oke dapat HALL 5 lagi -.- akak jual tiket 2 dah senyumsenyum tengok kita orang beli tiket lagi hehe ^^v dan ini pertama kali tengok movie dua kali dalam sehari ngee dah habis tengok wayang g jalanjalan dekat situ jab . tengok baju . boleh tahan juga baju dia haish nak je beli semua haha lepas 2 g cari kedai kek . mek sorang 2 nak beli kek untuk ayah dia :) aduh aduh skirt 2 , aku nak beli . lawa sangatsangatsangatsangat ! murah 2 wei . nak je aku minta abang  aku belanja , tapi ~ malu haha *sengal

dah la demam hari nie . demamdemam lagi nak berjalan juga aku nie grr tak tahu duduk diam langsung eh xpe , aku nie kalau sakit xde sampai pengsan ke ape hehe Insya Allah tak akan terjadi hehe apeape pon thanks for today sayang . and good luck your study . jaga diri tempat orang oke . then balik 2 merempit lagi dengan wan haha sampaisampai rumah terus tukar baju , sembahyang dan g dapur . dapur macam -_______- argh gila ! dah la tak larat nie

oke sampai sini sudah , aku nak chaow masuk tidur . nak telan ubat then nak pengsan teruih haha kbai