//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


disappear for awhile :X

hey hehe hari nie macam semalam . tak boleh tidur tapi hari nie aku tak de tidur lepas maghrib ye haha hari nie layan pelbagai perasaan . perasaan sedih dan gembira haha mungkin depan orang , orang akan nampak aku sentiasa tersenyum tapi sebaliknya tak ! aku tak nak dorang tanya

 ' kenapa aisyah sedih and blablabla ' 

kalau boleh , semampu mungkin aku nak sorok sedih nie :') tapi kadangkadang dorang perasan sikap dan gaya aku . oh my ! :( tolong la jangan tanya kenapa aku sedih and segala bagai . if dorang tanya lagi rasa sebak :'( seriously ! aku jenis mudah menggalirkan air mata if dorang tanya macam 2


see ~ mek sorang nie tahu je le aku tengah sedih haha baca tweet dia terus mengalir air mata . serious tak tipu :'/ terharu sebenarnya :3 *sorry terpaksa hide nama twitter sebab ada sebabsebab yang tertentu . thanks sayang sebab care . I bukan nak menyendiri tapi nak tenangkan hati yang lara nie haaa ~ cewahhh haha hope you faham .

mek sorang nie dah tahu dah perangai aku macam mana . kalau sedih ke hape ke . suka senyap ! tibatiba menghilang , itu yang mek sorang 2 duk mention aku dekat twitter dengan tibatiba haha rindu lettew :3 ngee ~


yang nie pon sama -.- haish dah tahu 2 bukan nak text ke hape ke tanya khabar hurm hurm :'( tak pe la , busy la 2 . tak mau kacau :') bergembira la ye . 2 baru 3 hari , kalau selamalamanya ? haha ngek . hari nie dah 4 hari kowt aku menghilang haha aku tak tahu la kenapa perangai aku macam nie . suka diamkan diri kalau ade masalah ke or everything what happened . sebab aku tak nak peningkan otak dorang dengan masalah aku nie . buat berat kepala otak dorang je nanti 

tapi kalau dorang risau dengan perangai aku yang suka diamkan diri , lebih kurang je an aku beratkan kepala otak dorang :'( hurmm entoh ler . tengah blur habis sekarang nie

" love is missing someone whenever you're apart but somehow feeling warm inside because you're close in heart " - kay knudsen

statements on the top of  CUN tak ? haha cun kan :) lol oke jari jemari dah penat nak menaip *penat la sangat -.- aku dah tak de idea nak taip ape dah haha kbai 

sekian salam sayang :*