//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


midnight

salam semua (: selamat pagi hehe siapa belum tidur lagi sila jerit kuatkuat dan cakap " saya burung hantu yang paling comel " hakhak :'D just for fun , wat ilex wat peace ^^v siapa kena kejar sebab jerit malammalam , pandaipandai r coverline *buat muka tak bersalah ><

aku kalau dah dapat pegang lappy memang tak ingat dah katil comel aku yang tak berape nak comel dah haha dah kenapa otak aku malam nie ? ayat nak benggong je haha :') lepas nie eyebags la aku -.- eh eyebags comel ape ? comel la sangat kan -.- huh macam panda pon ade haha ouh sikalang dah pukul 238 am :o *tengok jam

nie mesti kes aku tidur lepas magrib jab tadi sebab 2 sekarang segar bugar je haiyaa . itulah , gatai g tidur lepas magrib kenapa la -.- dah la bosan tak tahu nak buat ape hurm hurm semua benda dah buat . stalk orang dah haha tengok cerita mara clara dekat TONTON dah , edit gambar dah . semua dah grrr haha tengok ! semua benda yang ntah pape kan yang aku buat .

BIS mati ~ senyap la fon aku 2 . kalau tak duk bbm dengan budak gila sorang 2 haaa :D memang aku la kan menang kalau gaduh dengan dia . bab cari pasal memang best .

otak duadua jenis menggong , gaduh dengan orang gila . dengan akuaku sekali jadi gila haha kita orang dah berkawan since 2 december 2010 ----> 1 year 6 months 2 weeks & 5 days (: ececeh ~ ingat oiii ! mana tak ingat . cari balik status yang aku pernah update dulu hahaha lepas dah update status 2 , tibatiba budak 2 comments dekat status aku . mulamula aku ingat kan budak senior aku . rupanya budak SMK ____ _____ haha


dari situ r kita orang start berkawan :) haha apaapa rajin juga la cerita dengan dia . harap kita boleh jadi kawan sampai bilabila wahai encik gila haha maaf kalau sebelum nie selalu TERguris hati encik gila . terima kasih kerana selalu faham keadaan aisyah ^^ . 

urmm oke sebenarnya banyak prob sejak akhirakhir nie dan tak berapa nak sihat :/ asyik sakit dada je urmm tapi malas nak fikir banyak . so fikir positif :) ouh btw masa berjalan dengan cepat kan . dan tak sangka aku dan dia dah masuk 8 months 1 week & 5 days . rasa sekejab je masa . 

tik tok tik tok tik tok *tengok jam . dah pukul 311 am uarghh rasanya baik tak payah tidur , sebab pukul 430 am nak kejut mama untuk sahur sekali dengan akulah sahur Insya Allah kalau tak de pape halangan . dah alangalang 2 baik aku pecah rekod sendiri :D kucing aku pula sedap je tidur sebelah aku nie haaa :3 haha rasanya lepas subuh teruih pengsan aku rasa haha al maklum la , sekarang pengganggur tak bertauliah , itu yang sedap ngadap lappy pagipagi cenggini nie haaa 

eh aku tak tahu la apa yang aku taip nie korang faham ke idok haha main bantai taip je :D sorry kalau membebel dan merepek pagipagi buta cenggini . just untuk hilangkan bosan hehe oke chaoww dulu . layan tumblr sat 

" terima kasih selama perkenalan kita " 
sekian salam (: