//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


aku ada Allah :')

assalamualaikum awoawokawok semua :) hehe hado nampok dok title dekat ataih ? haha *apashal aku nie* *tapaq lajulaju* :'D hari nie aku tak nak membebel panjangpanjangpanjang hehe alhamdulillah setakat nie puasa aku penuh dan terawih pon penuh hehe

Insya Allah kalau tak de halangan , aku nak puasa dan terawih penuh tahun nie ameen ! mungkin ini tahun terakhir buat kita semua berpuasa atau tahun terakhir buat aku berpuasa . ajal maut mana kita tahu kan :') al-Quran jalan seperti biasa (: Insya Allah target aku tahun nie akan tercapai hukhuk :3 ngee

malam tadi tazkirah betuibetui buat aku mengalir air mata :'( aku lap air mata senyapsenyap tak nak bagi orang nampak .
Allah sentiasa mengampunkan umatnya . bulan ramadhan nie sepatut kita rebut peluang untuk kumpul pahala .

banyak sangat dosa yang kita dan aku buat . DEMI ALLAH ! sayu hati aku dengar tazkirah ustaz tadi :'( actually banyak . tazkirah tadi pasal azab neraka !

dan aku menaip nie dengan air mata mengingatkan kembali tazkirah ustaz tadi *lap air mata* :'( dan tadi masa zohor , aku baca Quran . tibatiba teringat arwah tok mek , nenek aku . tak tahu kenapa hari nie aku rasa tak kuat . tak kuat untuk hadapi semua masalah nie . aku rindu arwah tok mek . aku rindu masa dulu . kalau boleh aku nak putar ke masa dulu . aku tak nak kenal kaukaukau dan kau :'(

Allah sentiasa ada untuk dengar masalah aku . Allah adalah pendengar setia . aku bahagia sekarang tanpa kau disisi aku kerana Allah ada untuk menemani ku setiap waktu :') beri masa aku untuk menengankan diri . dan aku tak nak ganggu pelajaran kau . anggap sahaja tiada masalah antara kita . tolong jangan cari aku ketika kau bosan ! aku bukan patung !

maaf kalau aku dah tawar hati dengan kau . sekarang aku tengah belajar untuk lupakan kau sikit demi sikit . sebab aku tak nak hati aku luka dengan cara kau . bila aku perlukan kau , kau selalu terlena . kadangkadang kau tak hiraukan aku . rasa tersisih sangat . aku paham kau sibuk dengan study kau sekarang . tapi tiada ke kata maaf atau terima kasih dari kau ?

sampai kadangkdang aku terlupa nak berkongsi cerita dengan kau . sampai basi cerita 2 . dan aku rasa kau dah tak nak ambil kisah pasal aku . kalau kau rasa aku bukan siapaII lagi dalam hati kau . tolong ! :( bila hati aku dah bahagia , kau selalu datang untuk kucar kacir kan hati aku :/ hurm hurm

eh apa merepek haha dahdah , susah pula nanti -.- terima kasih Allah ! kau sentiasa ada untuk kami :) salam