//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


selamat hari tua tua tua yang ke 19 hehe

ALLAH selamatkan kamu 
ALLAH selamatkan kamu 
ALLAH selamatkan nur ariff saya :D
ALLAH selamatkan kamu 

assalamualaikum MNA :) saya tak nak cakap banyak dekat sini , just want to say ' selamat hari tua sayang nur ariff bin zubaidi ! ' semoga panjang umur , murah rezeki , dikuatkan iman , bahagia disamping orang tersayang :) and and good luck your study okeng . dah tua rupanya laki aku sorang nie haha opsss tua ek ? 

19 dah kan kan ? kira tua dah tu haha xpe , tua tua pon ade yang sayang haha :p dah layak kahwin nie #eh nanti kahwin jangan lupa jemput saya makan nasi minyak awak tu haha kalau tak saya bakor pelamin awak tu hakhak

nak hadiah ? bak mai duit , saya g belikan untuk awak ! hakhak *oke tak lawak* -.- nanti kita meet , saya bagi oke :) but it's simple mybe , sorry ~ saya tak reti bab bab nak pilih hadiah untuk orang nie :( hurm hurm 

Selamat hari lahir 


btw ILOVEYOU sayang :* xoxo 

Aisyah balqis