//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


1st year anniversary

assalamualaikum cinta , :)

1 year 12 months 52 weeks 365 days 8736 hours 524160 minutes 31449600 seconds ~ no matter what happen , im still LOVEYOU MNA 09/10/2011 its our anniversary ♥ :* I waited for my morning wishes but got nothing from you :) thanks ! 

thanks selama nie awak hadir dalam hidup saya :) and thanks selama perkenalan kita awak sabar dengan kerenah saya walaupun selama perkenalan kita macam macam telah berlaku sampai perit untuk saya terima semua tu 

saya tak berharap hubungan ini kekal sebab mungkin awak akan jumpa perempuan yang lebih baik , cantik dari saya :) tapi kalau hubungan nie sampai ke akhir hayat ALhamdulillah :) insya ALLAH ameen !  

saya sendiri pon tak tahu awak ingat ke tak our annivesary :'S mungkin tarik 09 oct 2011 tu tak penting ? oke paham siapa diri saya . memang tak layak untuk di ingatkan :) haha hidup hidup . kadang kadang saya sendiri dah tak nampak awak yang dulu , mana ntah hilang 

hari paling sedih haha :) nvm ~ asal awak bahagia dah walaupun bukan saya yang bahagiakan awak urmm :) kbai 

ILOVEYOU NUR ARIFF xoxo :*