//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


new life :)

assalamualaikum ~

fuhhh lama gila tak update blog hakhak agak agak berapa inci ntah habuk yang melekat dekat blog aku nie :D #aptb oke hilang kasi bersih itu habuk sama itu labah labah haha lol *acummm* alhamdulillah hehe oke mari mula bercerita *oke macam budak kecik* -.- bismillah ~

alhamdulillah sekarang aku dah sambung study hehe aummm dah masuk sebulan dah belajaq dekat situ :) setakat nie alhamdulillah best la , kawan kawan pon jenis FUN housemates aku ? boleh tahan juga haha

haa mai nak habaq mai . dalam housemates aku ade kembaq :3 ingat senang nak berkawan dengan budak kembaq hehe first day masuk masing masing sonyap je budak kembaq tu tapi dah lama lama boleh tahan juga duk meloya buruk dengan kitaorang haha sape ajar ntah :D memang best gila kacau budak kembaq dua orang tu , bukan BULI oke hehe

ouh ye aku sambung belajaq dekat mana ? PUSRAWI international college of medical sciences ~ tudiaaaa medical sciences cheq habaq mai -.- tapi otak haaaa adoi blank wei blank . boleh pecah otak aku cenggini . dah la tak pernah ambil fizik segala bagai , sekali masuk sana haaaa padan muka hang

tapi xpaaa ~ belajaq mana mana pon sama kan . mana ade senang kan :) kau nak belajaq senang g belajaq sendiri hakhak course ? tralalalalala dirahsia kan dulu , maaf :)

pasal rumah ? serumah kitaorang duduk 8 orang , 3 bilik , 2 bilik air , 1 dapuq , 1 bilik stoq *amboi detail nya* hahahaha rumah tu baru gila kowt , semua perabot dalam rumah semua bau kodai haha memang syok la kan . syok tu memang la syok kan , tapi kena ganggu pon syok juga sebenarnya -.-

first day masuk rumah tu oke lagi , lepas 2 3 minggu tu dia duk mai ganggu kami la pulop fuhh tapi lepas solat maghrib memang selalu aku baca yassin and sebelum tidoq pagar diri dengan ayat kursi la . ade 5 6 hari lepas aku kena ganggu , dah la masa tu roomate aku balik . tidoq sorang sorang . pintu bilik aku kena ketuk , tombol pintu tu dia pulas juga kalau boleh nak tercabut benda alah tu grrr

masa tu aku nak pusingkan badan aku . nak tengok la sape yang duk ketuk pintu dalam pukul 3 pagi kan , tapi demi ALLAH badan aku kaku , tak boleh nak pusing :/ yang mampu masa tu baca ayat kursi . pagi tu tanya dorang , dorang kata bukan urmm actually dorang pon sebelum nie dah pernah kena macam aku kena

dah malaih haih mau cerita pasal benda alah tu grrr ouh ye semalam wan member yang satu kos dengan aku whatsapp aku , bosan lettew -.- tiba tiba pula boleh masuk part aku terSENTAP sekejab :( aku tak tahu kenapa dia cakap ' kehidupan kau sangat ceria dan senang and bla bla bla ' ' selalu nampak kau ceria '

pada hakikat kau takkan pernah nampak aku yang sebenar kawan . orang lain takkan faham . perlu ke aku tunjuk sedih aku depan korang ? perlu ke ? AKU DAH LETIH UNTUK SEDIH kawan . biar aku dan ALLAH sahaja yang tawu

:') 

senang ? itu lagi kau takkan faham . maaf semalam aku kurang mood nak whatsapp dengan kau lepas kau cakap macam tu kbai salam 

*gambaq akan diupload dikemudian hari oke* sekian ~