//syaah aisyaah
sweet owner

ramadhan coming up faster every year alhamdulillah :)


Diaries Owner Linkies Stuff

assalamualaikum peeps ! welcome to my super awesome diaries :) bismillah ~


super duper say-ing !

just remember THIS ! don't use harsh words towars me or i'll be kill you until you die ! HAHA





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: syaah aisyaah
Others:   


rindu sahabat

assalamualaikum

salam ramadhan ya akhi ya uhti semua :) alhmadulillah ramadhan menjengguk kita lagi pada tahun ni . moga amalan kita di terima olehNYA in sha ALLAH

bulan penuh pahala , kebajikan dan kebaikan ! selamat menjalankan ibadah puasa Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan :)

alhamdulillah juga masih berkesempatan untuk berpuasa dengan family walaupun bukan ramadhan pertama . dan juga alhamdulillah masih berkesempatan untuk menaip hehehe dah berhabuk nampak gayanya ini blog . busy itu idok lee sangat , tapi malaih kihkih  ouh saya juga rindu nak berpuasa dengan sahabat sahabat sekolah saya :( YA ALLAH !

saya rindu mereka , gelak tawa mereka , teletah mereka , story mory dengan mereka , semuanya :( dah lama actually tak contact mereka , bukan sombong tapi saya malu dengan diri saya sendiri . tapi dalam diam saya masih stalk mereka hehe kalau dekat twitter tu , boleh tahu la aktiviti dorang walaupun tak tegur , segan . saya rindu nak story mory dengan anis , ciera , alya , syera z , sarah and the geng tapi tak terluah

kadang kadang kalau duduk sorang sorang mesti TERnangis sebab rindu sangat dengan dorang ! lepas tu boleh pula terpikir pasal mati hahaha cara termudah nak lepaskan rindu dekat mereka DOA ! itu sahaja penghapus rindu bagi saya

dorang pandai jaga hati sahabat masing masing , kalau terlepas cakap ke hape teriuh minta maaf :) sejak duduk college ni asyik terasa hati je dengan budak budak ni . ntah la , kalau balas lagi teruk nanti , kang tak pasai pasai berggaduh mulut hurmm hurmm diam jela :(

saya rindu nak sahabat ! sahabat yang boleh tegur kita tentang aurat , solat dan batas pergaulan . saya nak patah balik masa , nak duduk dengan anis and the geng . tak nak jumpa budak budak college ! perit gila bhai duduk sini

sahabat till jannah ! 

budak korean kahkah sorry mek curi ini gambar hehe 

mek sarah and mek ku . cun gitu kihkih

btw terima kasih sahabat selama perkenalan kita iloveyou so muchhh ! serious ! akan ku doakan mu dari jauh sahabat . all the best oke ! sorry bahasa macam hape kahkah rindu nak nangis dekat bahu korang lol nak lepak macam dulu , rehat sama sama , tunggu loceng balik haha 

iloveyou sahabat !